четвъртък, 4 февруари 2010 г.

The Imaginarium of Doctor Parnassus / Сделката на доктор Парнасъс



Въпреки невероятния актьорски състав, по мое скромно мнение - филмът е също толкова невероятно глупав. Може би причината да съм разочарована до такава степен е именно очакването ми, че ще се насладя на една наистина добре замислена и заснета история. Но сюжета разруши всичките ми смели мечти. Не изключвам възможността да не съм достатъчно извисена и това да е причината да не разбера дълбочината на филма, но все пак това не променя факта, че се отегчих.
Дори не мога да констатирам дали играта е била на ниво. Ако трябва да съм честна - мисля си, че беше. Но това са Джони Деп, Джут Лоу, Колин Фаръл и Хийт Леджър - те почти винаги са перфектни в изграждането на образите си. Останалите актьори също се представят добре. Но действието просто не успя да ме грабне по никакъв начин, а аз наистина се постарах да го оценя и харесам.
Ако още не сте отишли да го гледате, изчакайте го в интернет! Не си струва да си причините това на голям екран според мен. (а и на малък също) Давам този съвет, понеже искам да ви спестя да сторите същата грешка като мен. Разбира се, можете да се убедите сами в това или да ме опровергаете.

3 коментара:

  1. Хм, ами от доста хора чувам, че филмът е адската скука. Имах желание да го гледам, но вече се разубеждавам.

    ОтговорИзтриване
  2. Защо така.. На мен пък ми хареса ;/

    ОтговорИзтриване