четвъртък, 28 януари 2010 г.

Надал губи второто си място! ;(



Невероятно, но факт! Турнирът "Аустрелиън Оупън" тази година е наистана изпънен с емоции. Вчера след като Джокович се красира за четвъртфинала в турнира, той си осигури второто място в ранг листата, където от доста време друго име освен Надал и Федерер(за малко) не се подвизаваше.
Но най-тъжното е, че Надал може да изпадне и от топ 3, ако Мъри утре, победи Чилич, за което, аз лично се моля да не се случи. А отсъствието му от "великолепната тройка" ще е нещо, което не е било от четири години и половина, ако не се лъжа!
Самият Надал, се отказа да доиграе мача с Мъри, понеже бил изпитал същата болка, която го изкара от игра миналата година!
Истината е, колкото и да ми е тежко да го призная, че Надал вече не играе по същия начин, както преди тези негови здравословни проблеми, които го извадиха от строя за половин сезон.
Надявам се скоро да преодолее този спад в кариерата си, за да може да наблюдаваме енергичната му игра( и страхотното му телосложение :Р ). А дотогава, фенките му могат да продължават да му се радват, докато той рекламира бистквитките "Quely"! А аз ще му се радвам, когато засичам някой стар меч между него и Федерер. Ще го очакваме скоро отново на втора позиция, а защо не и на първа в професионалния тенис.









4 коментара:

  1. Само Федерер!!!
    (и Джокович :Р)

    ОтговорИзтриване
  2. Неееее! :( Вярвам, че е въпрос на време да си върне позициите! :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз така! Ще го съблюдаваме внимателно! :P
    А Мони, ще станеш любимка на баща ми - той е най-големия фен на Федерер! И вкъщи имаме спорове по въпроса за номер 1 и 2! :D

    ОтговорИзтриване
  4. Ахаххаха и при нас е така! Баща ми е заклет фен на Федерер. Не, че го отричам, напротив, но...Надал си е Надал! :Д

    ОтговорИзтриване